Hoppträning!

Ikväll var jag iväg på hoppträning på Stora Benhamra med Missy! Vi fick först rida mycket bra uppvärmningsövningar, bland annat förvänd sluta i skritt. Sedan red vi förvänd galopp och bytte galopp över ett litet block. Sedan fick vi också hoppa studs med fem hinder utan stigbyglar! Det var jättesvårt, men väldigt kul och jobbigt. Sedan fick vi hoppa lite mer vanliga hinder, bland annat ett hinder med vattenmatta som var jättelångt utdragen. Men Missy brydde sig inte om det, jätteskönt! Vi hopppade en bana också på slutet, det gick också bra men jag måste träna på att ha mer ben. Även fast Missy har mycket motor så måste jag rida mer med benen och inte bara rida med handen. Så det ska jag träna på! 
 
Tack och god natt, nu ska jag duscha och sova! :)
 
/Inez
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eiequestrian.blogg.se

Hej, vi är två tjejer som är födda -05 och heter Evelina och Inez. Hoppas ni kommer gilla vår blogg där vi skriver om träning och tävling med våra ponnyer!😊

RSS 2.0