Fantastisk träningshelg i Mantorp!

Godmorgon!

Igår åkte vi hem från Mantorp efter en magisk träningshelg. Eftersom att Delizia fortfarande är lite halt har hon fått stå hos Inez över helgen för att slippa vara ensam i stället , hon blir dock bättre för varje dag som går. 

Men iallafall har Quattro fått som en klocka hela helgen. I lördags red Edvin en terrängträning och Q bockade och var jättepigg , sen red jag också ett dressyrpass i lördags för Sissi Lilja Q var jättefin! Sen igår red jag en terrängträning och han var ännu finare. Vi hoppade P90 hinder och ett som är med H100 samt ett som är med i 2* klass för ponny. Det 2* hindret var inte särskilt högt utan man hoppade det i brandt nerförsbacke  sen uppförsbacke till kombination. Så nu är jag jättetaggad inför våran fälttävlansdebut i Mantorp v 16. På torsdag är det en terrängträning i Botkyrka som jag hoppas att Delizia kan gå , kan hon inte det kan vi inte tävla i Mantorp. 


Förstår att det blev ett lite rörigt inlägg👎. Idag ska jag åka till Inez och sova över där 1-2 nätter:). Men först måste jag fixa stallet:).

// Evelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eiequestrian.blogg.se

Hej, vi är två tjejer som är födda -05 och heter Evelina och Inez. Hoppas ni kommer gilla vår blogg där vi skriver om träning och tävling med våra ponnyer!😊

RSS 2.0