Helgkurs!

Tjoho! Igår och idag har vi en liten kurs här hemma som min storasyster Linn håller i :) Igår var det markarbete och travhoppning och sånt, idag ska vi träna banhoppning! Igår var det jag, min klasskompis Linus och en kille till som heter Charlie som var med, men idag kommer min kusin Moa också. Jag och Linus önskade lite höjdhoppning igår till Linn, hon skulle tänka på saken så vi får väl se...!
 
Har glömt att berätta att jag var med Graf på terrängträning i Botkyrka i torsdags! Han var så himla duktig och verkade tycka det var jättekul (han busade till och med lite grann efter hinder ;) )Evelina och Quattro var också medoch det gick superbra för dom också! Jag ska nog starta någon lätt fälttävlan med Grafen nu i sommar, spännande!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eiequestrian.blogg.se

Hej, vi är två tjejer som är födda -05 och heter Evelina och Inez. Hoppas ni kommer gilla vår blogg där vi skriver om träning och tävling med våra ponnyer!😊

RSS 2.0