Sammanfattning från tävlingen i helgen!

I helgen var jag iväg med Missy och Graf på tävling och red två klasser med dom båda. Evelina kom dagen före, och då gjorde vi iordning allting inför tävlingen och sen sov hon över här. Dagen därpå gick vi upp 6.30 och åt frukost och gjorde iordning ponnyerna :) Sen åkte vi (mamma och Linn följde också med)! 
    I första klassen med Missy så var vi felfria i grunden men i omhoppningen så glömde jag bort vägen... Så klantig matte!! Blir så irriterad på mig själv när jag tänker på det! Med Graf fick jag ett nedslag, jag tror det var för att galoppen var lite för dålig och han kändes seg. Egentligen tror jag Grafen behöver längre tid att värma upp sig på. 
   I klass två för dagen fick vi däremot till en dubbelnolla och då kändes han jättefin! Jag fick fram honom lite bättre till hinder och han verkade helt med på noterna! Vi hamnade precis utanför placering.. Med Missy trodde jag det var målgång i fas 1 efter hinder nr sju, och vi råkade riva första hindret, så jag trodde vi var klara. Men målgången var efter hinder nr åtta, så jag fick rida runt massa hinder för att hoppa det också innan tiden stannde. AAAAARRRGGGHHHH!
 
 
♥ Tack till världens bästa hästskötare!!! Vad skulle jag göra utan dig Evelina ♥
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eiequestrian.blogg.se

Hej, vi är två tjejer som är födda -05 och heter Evelina och Inez. Hoppas ni kommer gilla vår blogg där vi skriver om träning och tävling med våra ponnyer!😊

RSS 2.0