Snart Mantorp!!

Hej!
Det är fredag!! bästa dagen på veckan. Nu har jag precis kommit hem från skolan och ska äta mellis. Jag kom på att jag har glömt att berätta att vi ska åka till Mantorp och tävla den här helgen , vi åker imorgon och tar med Quattro och Collin. Mamma ska mjukstarta säsongen med H90 och jag ska rida en P70. Men jag har dock inte börjat packa och fixa än så jag har lite att göra. Anledningen till att Delizia inte ska följa med är att jag känner att vi inte är redo än , hon behöver få lite mer rutin i terrängen. Men igår var hon och jag faktiskt och tränade terräng , det var hennes första terrängträning för iår. Hennes hinderbok behöver bli lite större och hon behöver träna lite mer på vattenhinder. 
 
Idag tömkörde mamma båda ponnyer för att jag ska hinna packa och fixa inför Mantorp , tack mamma<3. 
Några bilder från en hopptävling på Sollentuna ridklubb för ca ett år sedan.
// Evelina
 
 
En bild från min och Jojjes första tävling tillsammans. Fyfan vad jag saknar honom<333



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eiequestrian.blogg.se

Hej, vi är två tjejer som är födda -05 och heter Evelina och Inez. Hoppas ni kommer gilla vår blogg där vi skriver om träning och tävling med våra ponnyer!😊

RSS 2.0