Vad har hänt sen sist?

Hej! Nu är det alldeles för länge sedan sen jag bloggade sist. Men jag har helt glömt bort att blogga:( men nu ska jag börja igen. Mitt mål är att lägga upp ett inlägg varannan dag , hinner jag lägger jag ut oftare. Men i varje fall så har jag hunnit med en hel del tävlingar sen sist: 
-Ld + Ld+ på täby ryttarcenter Ld var Delizia väldigt pigg men fin ändå men det resulterade ändå i en dubbelnolla , i Ld+ var hon lite trött men fin , det resulterade ändå i en nolla i grunden och fyra fel i omhoppningen för att jag svängde innan hon hade landat.  
- Quattro har gått en P70 i Mantorp med en jättedålig dressyr av olika anledningar , en nolla i hoppningen och i terrängen.
- Ld+ & Lc med Delizia på Sollentuna ridklubb , dubbelnolla i Ld + Lc  och vinst i Lc
- P70 med båda ponnyer i Botkyrka , Quattro hade en jättebra dressyr och nolla genom allt. Delizia hade en lite sämre dressyr , med en ryttarmiss i hoppningen och 2 stopp i terrängen för att hon blev lite överraskad. men duktig för att vara hennes första P70.
- Båda ponnyer har gått en dressyrtävling , Delizia var fin vilket resulterade i 62,778% och precis utanför placering. Quattro var fantastisk , vilket resulterade i en 3.dje plats på 66.667% 
Det kommer fler inlägg snart , Stay tuned!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

eiequestrian.blogg.se

Hej, vi är två tjejer som är födda -05 och heter Evelina och Inez. Hoppas ni kommer gilla vår blogg där vi skriver om träning och tävling med våra ponnyer!😊

RSS 2.0